Veterinären

Jocke har precis åkt med Solo till veterinären. Dags för hans årliga spruta, de ska även kolla tandsten på han, stinker så ur hans mun. Sen ska de kolla så vi kan få ett friskintyg på honom så vi kan ta bort en reservation på hans försäkring. Jocke skulle även fråga vad som kan vara orsaken till varför han kliar sig så mycket. Han kliar bort stora tussar med hår och biter sig i tassarna. Hoppas inte han har löss. Usch!.

Jag fick inte följa trots att jag är pigg som bara den just nu. Hoppas jag får fortsätta vara såhär pigg nu. Läste på netdoktorn att influensa håller i sig i ca 3-5 dagar och jag har vart däckad i tre dagar nu. Så förhoppningsvis så är jag frisk tills imorrn :D

Jocke däremot har börjat hosta som bara den istället, han hade lite ont i huvudet och var lite varm. Får hoppas på att det är falskalarm. Han behöver inte vara sjuk. Men han brukar klara sig faktiskt. Men blir han sjuk så får jag väl ta hand om honom :).

Nu ska jag se lite one tree hill medan Jocke är borta. Vi började se en film som hette rånarna innan Jocke åkte, men jag fick inte se klart på den själv :(.


Jag just nu, har inga planer på att klä på mig idag :P
Det är tur jag har jobbat 3 veckor i streck så jag kan vara sjuk med gott samvete.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback