Vägra vara hemma!

Idag vaknade vi tidigt som vanligt, har man bara legat hemma i 3 dagar och inte gjort något och sen blir lite piggare så blir man (i alla fall jag) tokig. Så sa det till Jocke imorse med, att idag vägra jag vara hemma.
Så blev att vi for till Bynn och hälsade på hans kusin Emelie och henns lilla familj. Satt där i några timmar och blev även så att vi åt pizza med dom. Måste göras om snart. Har skrattat som bara den när vi började prata minnen.
Vi for hem därfirån vid fyra, då blev det raka vägen till Ica och hämta ut Solos öronmedicin. Handlade även lite smått hem som behövdes.
Annars när vi kom hem såg jag att jag hade fått pengar från hockeyn, så passade på att betala några räkningar så försvann någon i alla fall. Usch, fasar redan för räkningarna den här månaden :P. Det är dags för tremånadersräkningarna :(.
Har nyss kommit hem från brottningen, alla är sjuka, så tränade två tjejer idag. Och själv var jag inte pigg, orkade knappt göra en kullerbytta. :(. Men ska vila resten av veckan så börjar jag träna lite lätt nästa vecka.
Ikväll blir det svenska maffian om jag orkar vara vaken. Annars ser sängen ganska skön ut redan nu :P

Jag vill flytta, jag vill bli rik, jag vill bli gravid, jag vill få fast jobb, jag vill plugga, jag vill... jag vill.. Det är så mycket jag vill, men kan inte bestämma mig för vad? Men brottningen blir nerlagd till sommaren. För en sak som jag inte vill är att vara fast någonstans med något måste när jag ändå inte har fast jobb.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback