tvtime :D

Har skjutsat mamma idag, hon skulle till nå byggställe och ha lite saker, så jag och Jocke körde dit henne. På vägen hem fick jag sitta i skuffen med bakluckan öppen för att hålla i brädorna som var så långa :D. Tur det var skönt väder ute och det var en kort bit hem till mamma :).
Nu sitter jag hemma i soffan, Jocke ska åka och handla mat. Ska bli gott. Annars händer det inte mycket mera idag, ska sitta i soffan och kolla tv bara :D.
Just det, beställe en till onepiece i rosa oxå :P Måste passa på när det är billigt :P.

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

åh har ni fixat den.. tänkte göra det jag med.. men jag vill se den på bio först, helst svenska :P

hittat någon med bra kvalitet då?svensk eller engelsk? fan va bra den verkar !!! har ni settd en än?

2011-02-09 | 17:02:12
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback