Träning

Hemma från träningen nu, var riktigt roligt att träna hockeykillarna idag. Så körde ett stenhårt pass med dom :D. Efter det så tränade jag småbarnen, tre nya som kom, alltid roligt när det kommer nya. Klockan sju var det meningen att jag skulle träna själv, men sträckte nacken på något konstigt vis, så kunde knappt röra den. Så hoppade träningen idag, tror jag är sliten efter skoterturerna i helgen :).
Så istället var jag hem och hämtade Jocke, sen for vi till Alexandra en vända, Hillevie var där och ville ha skjuts hem. Så var där och snackade lite. Nu är vi hemma, jag har nyss duschat och ska göra mig en kopp the och lite kvällsfika. Jocke har laddat hem glee till mig med, så blir antigen att se ett avsnitt på det eller att fortsätta titta på one tree hill :).

Jag vet vart den anonyma bloggaren bor, så har mina aningar om vet det är ;).

-Annelie-

Kommentarer
Anonym säger:

haha så vart bor jag? säger du rätt säger jag vem jag är ;)

2011-02-08 | 15:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback