Tisdag

Var på väg att skriva onsdag som rubrik. Helt fel med andra ord, men längtar tills veckan är slut, så får jag sovmorgon :D.
Jobbade inte så länge idag, men ändå några timmar. alltid bra. Jag hämtade Jocke när jag slutat så for vi och handlade tillsammans, och hämtade ett paket från HM :D. haha, älskar att hämta ut paket. Visar i ett annat inlägg vad det var.
Vi handlade semla på ICA, så när vi kom hem så fikade vi tillsammans. Sen var det bara att sätta igång att vika tvätt. Så har nyss vikt färdigt den, var inte så lite tvätt att vika.
Annars så ska vi och träna ikväll, jag ska köra ett corepass, det är bara en halvtimme, så efter det ska jag ställa mig på crosswalken en stund. Jocke ska gymma.


Liten del av allt tvätt :D. Men nu är tvättkorgen tom i alla fall :P

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback