Sovdags

Var inte en sån jobbig dag att jobba idag :D. haha, fyra timmar gick fort.
När jag kommit hem från jobbet så packade jag och älskling väskan och for till gymmet.
Jag älskar känslan när jag sätter hörlurarna i öronen, träningsmusiken strömmar in i kroppen och jag sätter igång med gympasset.  Svetten rinner nerför ryggen och man tar i det sista för att verkligen bli helt slut.
Så underbart efter man duschat och vet att man gjort sitt bästa och hoppas på resultat.

Har även hunnit med att handla, lämna timrapporter till både Mora och Orsa. Har tripplat mina timmar sen december. Haha, det visar ju bara hur lite jag jobbat förut när jag pluggade. Men annorlunda nu :D.

Nu ska jag ner och se om det finns något att tugga på, sen lite mer cougartown och läsa min bok innan sängen kallar på mig :).

Jag och Jocke har beställt lite vårkläder nu och även saker till vardagsrummet och sovrummet, där försvann min lön jag får i februari, men det är det värt :D.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback