Sjuk :(

Igår när jag skulle till brottningen så mådde jag inte bra, jag kände mig hängig. Men åkte dit i alla fall. Så när jag kom dit tryckte jag undan alla förkylningssymtom och hade det roligt. Det gick bra för våra brottare.
När det var slut kom Jocke, Emma och Fredrik och hämtade mig så for vi mot Ikea. Jag däckade i bilen och när jag vaknade så mådde jag piss. Förkylningen hade slagit till, men bara bita ihop och gå in på Ikea. Vi hittade vår säng som vi köpte. Och Emma och Fredrik köpte sin säng och lite annat. Jag fick feber medan vi gick därinne och mådde skit. Men men, när vi handlat färdigt och hämtat ut våra saker så for vi till en pizzeria och åt mat. Jag mådde ännu sämre. Efter det for vi hemåt, jag frösökte sova i bilen, men kunde inte, hade feber och frös och svettades.
När vi äntligen kom till Emma och Fredrik så gick jag in, tog två ipren, drack en kopp the och sen la jag mig och sov.

Nu är jag vaken, febern har gått ner tror jag. Men ska inte träna något idag i alla fall. Orkar inte det känner jag. Vi åker hemåt lite senare och då ska vi bygga säng :D

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback