Okbodarna

Allt som allt var det trevligt i skogen. Det var roligt och mysigt att bara åka skoter, snacka skit och ha allmänt trevligt. :) Jag visar i bilder. Orkar inte skriva så mycket.


Kom dit, vad -3 grader i stugan, bara att elda :)

Björne hittade min veckorevyn :P

Jag var glad :D

De andra kom, vi for ut och visade dom in.

Jag åkte ut i leggings, höga stövlar, jacka och glasögon, så sexig outfit :P

Cathrine, Kans och Björne

Busk och halva Jocke

Vår sovplats :D

Björne pigg och vaken på morgonen :P

Kans sov och Jock tyckte det var mysigt att krypa ner bredvid honom :D haha

Blrjade med lite fastkörningar :D

Lite bättre skoterkläder idag :D

Björne körde in i ett träd och styret blev snett :P

De hittade "ludd" i Kans skoter

Var ute på en myr och körde lite :P

Kans och Cathrine

.

Jag försöker svänga, var en lång svängradie på den där skotern :D

Älskling

Cathrine och Kans

Det var superfint väder som ni ser :)

Vi stannade för korvgrillning

Elden tog sig till slut

Cathrine och Björne

Busk och Kans

Älskling

Jag körde fast :D

Körde fast riktigt ordentligt :D

Vi försökte dra lös den med Kans skoter, men funkade inte :D
Till slut så lyckades vi lyfta loss den,
jag, Jocke och Kans fixade det :D.

Sen blev det inget mera korttagandes, men när vi väl lyckades få lös skotern så for vi tillbaka hem till stugan.
När vi var i stugan bytte vi om, for ner på Bynn och köpte pizza. Sen hoppar vi några timmar framåt. Kom hem vid tio gjorde jag, Jocke kom vid tolv då han och Björne tagit skotrarna till Rot :).

-Annelie-

Kommentarer
emelie säger:

Åhhhh va ja längtar dit igen :)

2011-02-08 | 22:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback