Måndag

Gårdagen var mycket givande i Borlänge. Var på tränarkurs, steg 1 i brottning. Lärde mig mycket nytt. Dels hur man lägger upp en träning, i vilken ordning man ska träna sakerna och så. Greppen och det vi gick igenom kunde jag redan. Men det sa han som hade kursen också att det var steg 1 och de som hållt på ett tag med träningen kan redan en massa. Men som sagt, jag lärde mig mycket nytt i alla fall.

Nu har jag precis gått upp. Ska och jobba på färnäs skola idag. Känner mig inte riktigt 100 än. Men skönt att jobba lite i alla fall. Har jobb idag och på fredag denna vecka. Så alltid något. Kan säkert få fler dagar också. Får se hur det blir med det. Tar en dag i taget.

Annars idag ska jag träna hockeykillarna och blandgruppen i brottning. Ska inte träna själv, vill bli riktigt frisk först. Och som min kropp ärnu så är jag inte det.

Nej, frukost på det här.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback