Gymmat

Vart vaken sen sex, var meningen att jag skulle ha sovmorgon idag, men blev inte så.
Åkte därför och gymmade vid sju, eller ja, så gott som det gick. Jag var ganska trött och slut, så tänkte att jag kör på crosswalken i 45 minuter. Men när jag stått där i ca en halvtimme så börjar jag må så illa och får ont i magen. Springer på toaletten och spyr :S. Jag är inte magsjuk, för mår bra nu. Tror det var för jag inte hade ätit så mycket under dagen igår och inget imorse, så min kropp sa nog ifrån. Måste komma igång med maten. Men hur? Någon som har något förslag? För istället för att gå ner så har jag gått upp 3 kg :S. Fan, nu börjar jag bli lika fet som jag var för något år sedan. Och det vill inte jag.. Men vet inte hur jag får stopp på det..

Nu blir det frukost, dusch och sen jobb.

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

var noga med mycket vatten. och fem mål om dagen i regelbundna tider, 3 stora,2 små. undvik salt, såser och bröd. då har kroppen konstant förbränning. Och kryddor som peppar och kanel har bra effekt på förbränningen.

och ta aldrig mer än en portion mat, men portionen ska verkligen vara så att du blir mätt. av svält går man inte ner i vikt på sikt :)

2011-02-04 | 10:16:19
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback