Glad :D

Tog oss till gymmet idag, haha, fan vad roligt det var. Jag och Cathrine tränade balans på pilatesboll. Så helt plötsligt ramlar jag och är på väg att dra ner cathrine med, men hon åker som tur inte med. Men jag ramlar rakt ner på golvet, slår foten i en plastvägg så det låter i hela gymmet. Haha, kom en gubbe och frågade om det gick bra. Fick knappt fram ett ja då vi låg på golvet och asgarvade :D. På söndag blir det ett boxpass :D.

Efter gymmet for vi till mamma och skulle hämta Johans bil som vi skulle åka med till han. När vi kommer dit så säger hon att de har en present till oss :D. Jag bara jaha, vart är den då? Så gick in i köket och fick ett kuvert av Hillevie. I det låg det PENGAR ;D. Det var en bröllopspresent till mig och Jocke från mamma, håkan, pappa, lotta och syskonen. Pengarna ska gå till en säng. Så imorrn när vi ska på IKEA så ska vi handla sängen vi kollat så länge på. Ingen kan vara gladare än oss nu :D.

Nu sitter vi i bilen på väg till Borlänge, märks att sportloven har börjat, för nu kommer det bilar hela tiden. Men tar det lugnt så vi kommer fram :).

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback