Fredag :D

Igår orkade jag inte skriva något, men var en rolig dag. Jobbade först till ett på dagen. Jocke kom och hämtade mig, så for vi till Orsa. Han skulle och hjälpa Kans i huset en vända. Och jävlar vad snyggt det är i det huset. Give me :D. haha.
Medan de fixade i huset så for jag till Cathrine som var i huset de bor i just nu. Vi satt och kikade på tv och snackade skit. När de var färdiga i huset så for vi på donken och åt mat. Och efter det var det dags att åka och träna småbarnen. Efter det var det sovdags :D.

Idag skulle jag jobba mellan halv åtta och fyra. Men slutade redan klockan två :D. Men innan jag slutade jobba så ringde rektorn mig. Det är en assistent som blir sjukskriven efter sportlovet, och gissa vem som får börja på hennes schema :D. Jo, jag :D. Fan vad najs, det är "bara" 50%, men så jobbar jag upp det genom timvikariat inom fritids och så. Då blir det perfekt :D. Fan vad skönt det känns. Det kunde vara ett vikariat allt från två-tre veckor till hela terminen. Det känns så skönt att veta att jag har lite jobb ett tag framöver :D

Jocke hämtade mig i alla fall klockan två, då for vi till mamma och hämtade Viktor. Han ska vara hos oss tills imorrn. Och fy fan vilken kö det är in till Mora. Ska jag in dit något i helgen eller nästa vecka så blir det cykeln. For och handlade efter det. Nu är vi hemma och Viktor hade med sig kinect, så har spelat det ett bra tag :D. Det är väl så kvällen ser ut. Får se om Kans och Cathrine kommer en vända senare och spelar med oss :).


Var på ICA Maxi och handlade idag, när vi var där (eller vi åkte dit för det)
så delade de ut goodie bags till tjejerna som kom :D.
Självklart såg jag till att jag fick en :D.
Det var riktigt bra goodie bag, det var mascara, schampoo, olika tester,
bodylotions, lypsyl, hungercontrol, listerine, hårspray, hårskum, tandkräm.
Ja, nii ser ju :D. Har säkert glömt skriva något, men snacka om glad jag blev för allt :D
Gratis är gott :D

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

haha fan va nice ! varg var jag ? :P

2011-02-25 | 19:19:51
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/
fia säger:

hej.. jag har glömt din andra blogg.. eller alltså. jag har glömt användar och lösen..

uppdaterar du den nå mera?

2011-02-27 | 10:02:49
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/
fia säger:

bilder på lägenheten kommer att komma :)



och jag blir lika sugen på den där goodiebagen varje gång jag klickar in mig på dn blogg !!

2011-02-27 | 22:18:27
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback