Finväder :)

Imorse när jag for till jobbet så tänkte jag isch vilken deprimerande dag. grått och blåsigt ute. Men så fel jag hade, det har ju blivit riktigt fint nu :D. Tyvärr är posten försenad så jag vet inte om jag får mina skor eller inte idag :P. haha, men det gör inget.
Annars så har jag nyss kommit hem från jobbet, har jobbat med en jättego tjej i veckan, vi skulle höras av och ta en fika eller något någon dag. Det kan bli roligt.
Ska snart iväg och gymma med Jocke, Kans och Cathrine. Senare idag så far vi till Borlänge och blir där hela helgen. Brottartävling imorrn och sen följa Jockes syster och kille till Ikea. Gud vad jag vill handla min säng där. Men får göra det någon annan gång. Inte en chans att jag åker med släpvagn hela vägen med all denna snö.
Jag älskar faktiskt snön som har kommit, är det sånt här fint väder så har jag inget emot det. Skulle bara haft en skoter med nu så hade det vart perfekt. Sommaren och våren hinner komma tids nog i alla fall :).

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback