Julledigt :)

Nu är jag julledig, jobbade till tolv idag. När jag kommit hem så satte jag igång att betala räkningarna så det blir gjort. Slippa tänka på det under julhelgen. Har sedan tvättat två maskiner, hängt dom, vikt all ren tvätt, plockat i och ur diskmaskinen, bäddat sängen, allmänt plockat och donat. Så nu är det julfint här hemma. Så skönt.
Har lite saker kvar att fixa, de sista julklapparna och julskinkan ska griljeras. Sedan så är det jul i vårt hus. Men det ska fixas imorrn en del av det.
När Jocke kommer hem så ska vi åka iväg på en gång. Ner på Mora och fixa lite innan det stänger. Nu blir han hemma hos mig till den 2:a januari :D. Kan inte bli bättre. En underbar jul kommer det bli.
Har även gjort pannkakssmet så det är bara att steka när vi är hungriga :).

Nu ska jag köpa julklappar på internet till mig :D. Sa kolla om jag hittar transformersfilmerna och milleniumtriologin. Behöver fylla på filmförrådet lite så jag kan få riktigt många någon gång :).

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback