Fyra dagar

Jocke har nu åkt mot Norge igen och lämnat mig ensam. Men om fyra dagar är han hemma igen och då är vi lediga tillsammans till nyårsdagen :). Det gillas. Helgen har bestått av massa, igår bakade vi hela eftermiddagen med Jennifer och Busk. Innan det så hann vi handla färg och allting till sovrummet. Jocke och Hillevie har även spacklat i fredags och i torsdags rev vi ut allting från sovrummet. Efter vi bakat igår så blev det varma mackor och två Beckfilmer. Hann även med att smälla i oss fruktsallad innan dom dit hemåt. Idag vaknade vi i tid, det innebar mys i soffan innan vi satte igång och städade en massa så allting ser fint ut :). Var ner på mora med J och B också. Fikade lite. Handlade en ny mössa åt mig och mammastrumpbyxor. Var även in på bebisavdelningen och där fanns det en tigerpyjamas kvar i en storlek så den fick följa med oss hem. Ska börja handla lite mera bebiskläder i mellandagarna om det är rea någonstans. När vi kom hem från mora så åt vi mat och kollade lite film. Hann även med att baka lite godis innan Jocke åkte. Men var inte ensam länge, Hillevie kom och spela Bingolotto med mig. Och så maskerade hon sovrummet åt oss. Så nu ska vi bara måla på mellandagarna :). Har hittat en byrå vi ska ha med så kommer bli så fint så :). Ska även beställa en liten tv vi ska ha i sovrummet på väggen. Har sagt förut att jag aldrig ska ha tv i sovrummet men eftersom jag är ensam fyra nätter i veckan och Jocke kommer jobba kvar i Jorge fast bebisen kommer så vill jag ha en :). Nu ska jag komma på lite tv innan sängen kallar.

Julgranen är även pyntad idag och julklapparna ligger under. Har bara en julklapp kvar att handla nu sen är det klart :). Fjärde advent är det även idag. Har gått så fort.

Får ju inte glömma att jag och Jocke firar ett år som gifta idag. Gud vad jag älskar den mannen :).


Kommentarer
fia säger:

grattis i efterskott på bröllopsdagen ! hoppas vi ses snart !

2011-12-21 | 08:32:37
Bloggadress: http://fia1989.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback