Fotoalbum

Efter jobbet idag så åt jag mellis, rostade mackor med marmelad. Så gott och det spyr jag inte upp :D. För nej, jag har inte slutat spy än. Spyr inte lika ofta, men ibland så. Tror jag äter fle saker ibland som magen inte klarar av.
När jag ätit klart så satte jag mig vid datorn och skrev ut bilder, så glad att vi köpte en fotoskrivare. Så har satt in bilder från vårt bröllop och några på ultraljudet i fotoalbumet. Blev så fint så. måste bättra mig på att fylla på vårt fotoalbum. Har haft det sen flera år tillbaka, så är roliga minnen i det. Det är ett för bara mig och Jocke, våra år tillsammans.


Såhär roligt har jag haft idag :).

Här kommer jättedåliga kort på vår bebis, vi scannade in dom på datorn, men de blev så små så man såg inget. Så tog några med mobilen, men de vart dåliga. Men hoppas ni ser lite. :).


Huvudet är till vänster :)

Huvudet är till vänster :)

Huvudet är till vänster :)

Huvudet är till vänster :)

Huvudet är till vänster :)

Här ser man han uppifrån, huvudet är till vänster fortfarande.
Ser ut som en alien :P.
Skrev han för barnmorskan såg en snopp och en pung. Det var 95% chans att det var en pojke.
Men hon lät väldigt säker när han vände lite på sig så sa hon att där ser man att det är en pojk.
Så nu längtar man så.
Ska höra på ultraljudet på torsdag om det fortfarande är en pojk :D.

Kan ni fatta? Det ligger verkligen en bebis i min mage, en liten pojk. Han är ca 15 cm lång. Inte stor alls med andra ord, men det kommer han bli. Nu vill jag på IKEA och handla allting, vill handla vagn, vill inreda och måla rummet. Men det blir efter nyår som vi börjar.

Vi funderar på att måla vårt sovrum i mellandagarna eftersom Jocke blir långledig då. Vill verkligen ha allting klart tills han kommer.

Nu blir det att se på lite 16 and pregnant på MTV och efter det unga mödrar på femman.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback