Torsdag

Har haft en städförmiddag nu. Har dammat varenda hylla och tavla som bara går. Dammsugit, tvättat, diskat, bäddat rent och bara donat med allt. Har även städdat tvättstugan och haft ut en massa skit i förråden. En låda under sängen hade vi gardiner och sådant i, det åkte ner till den tomma garderoben i tvättstugan och sen tog jag upp alla mina pumps till lådan under sängen. Då blev garderoben i hallen tom och där hamnade alla mina stövlar och höstskor :D. Har längtat så efter att få använda dom. Nu har jag "bara" en låda med skor ute i förrådet och det är vanliga skor och sandaler som jag nog inte kommer använda något mera nu :).
Jocke har precis åkt till Orsa för att fixa med bilen och jag ska duscha och klä på mig innan det blir iväg en vända.

Läs min andra blogg :D.

-Annelie-

Kommentarer
Ullis säger:

Kan inte läsa den! :)

2011-08-11 | 16:33:21
Bloggadress: http://ulricad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback