Skitdag :D

Usch vilken dag. Nej, har faktiskt var väldigt bra nästan hela dagen. Började i alla fall med att mamma kom och fixade mina avlopp. Var inget riktigt stopp i dom, men skönt att ha dom rensade nu i alla fall. När hon åkt så åt jag frukost och bäddade sängen, duschade lite så man blev lite fräsch. Jennifer kom förbi en vända och vi fikade av det goda fikabrödet :D. När hon åkte så skulle jag iväg och handla. Jocke hade ju tagit med sig både min och hans husnyckel till Norge igår. Så jag har använt altandörren till att komma in och ut. Men när jag skulle åka och var ute, stängde dörren till altan. Och då gick den sönder :P. Så kom fan inte in. Ytterdörren var låst. Så Jocke fick ringa en kompis som hade den sista nyckeln. När han ringde upp mig så skulle jag ta bilen och hämta den. Men då hade jag glömt stänga av lyset på biljäveln. Så var bara att in och ta cykeln och hämta nyckeln.
Var och handlade efter det. Hem och städade, fixade badrummen, dammsög lite och donade på. Har även bakat mockarutor idag. Skulle även ha gjort bullar, men orkade inte :P. Så nu sitter jag i soffan och kikar på unga mödrar. Någon som vill komma och laga altanhandtaget åt mig? :P. När jag skulle gå ut så lossna hela handtaget. Jockes fel alltihopa :P.


Mockarutor :D.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback