Ny vecka

Så var det måndag igen. Jag har så fint ställt klockan på halv sju för att jag skulle kunna komma upp i tid för att vara på familjecentrum klockan åtta. Men nej, jag vaknade fem över åtta. Har aldrig haft sån panik tror jag. Men tio över åtta var jag där. Skulle ta ett nytt cellprov, tog ett i mars och det var förändringar på det. Så tog ett nytt idag och hoppas på att det ser bra ut.
Väl hemma så tog jag täcket med mig ut i soffan och la mig där. Åt frukost och bara tog det lugnt. fick ett ryck vid tio och var och handlade så det var klart. Hem och började baka igen. Min kära bror har ju ätit upp nästan alla mintrutorna, så fick lov att göra fler. Sen har vi haft folk på besök som har fikat upp nästan alla syltgömmorna :P. haha. Så det enda som fanns kvar var sockerkaka och mockarutor.
Så hela förmiddagen har gått åt till att baka. Men mellan det så har jag satt igång en tvättmaskin med. Så nu ska jag sitta i soffan ett bra tag innan jag ska göra något mera :).


Nya mintrutor

Nya syltgömmor

Och så bakade jag dumlekakor.
Så nu har vi fikabröd så det räcker.
Eller ja, jag ska baka bullar någon dag också.
Och på fredag gör jag marängbotten.

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

mums !!!

2011-08-16 | 19:05:22
Bloggadress: http://fia1989.myshowroom.se/
fia säger:

mums !!!

2011-08-16 | 19:05:34
Bloggadress: http://fia1989.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback