Kanske dags att skriva?

Har faktiskt inte haft en tanke på att blogga de senaste dagarna.
I fredags häll vi på att baka och dona här hemma, i lördags var vi på bröllop.
Igår hade vi kalas eftersom det fylls år när vi är i Turkiet.

Idag jobbade jag första dagen på nya jobbet :D.
För i fredags fick jag veta att jag fått ett vikariat på 100%. Kommer jobba i Venjans skola fram tills jul.
Ska städa skolan på förmiddagarna och på eftermiddagarna är jag på fritids. Ska bli riktigt roligt.

Kom hem från jobbet med massa energi, så har fixat disken, startat en tvättmaskin, tagit upp all torr tvätt och donat på. Nu ska jag åka och handla innan all tvätt ska vikas. Det är det tråkiga, hatar att vika tvätt!

I alla fall så är det bara fem((!) dagar kvar tills vi far till Turkiet, fy fan vad jag längtar alltså. Så bra start på jobbet, jobbar fem dagar och sen semester i en vecka :D. haha.

Har inget mera att berätta.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback