3 dagar :D

Nu är det bara 3 dagar kvar till Turkiet :D. Fy fam vad jag längtar. Efter jobbet var jag till Ronja och lånade en väska av henne. Tack så jättemycket :).
Så nu har vi fixat väskor och bara packningen kvar, och bara det är ett problem i sig. Vad har man med sig? Jag har ingen aning. Vill inte ha för mycket liksoim.. Men får väl se, packar på fredag kväll och lördag morgon så blir nog det bra. Imorrn ska jag i alla fall se så det inte ligger något i tvätten som jag vill ha med mig. Då blir det att tvätta.

Annars så är jag dyngförkyld, snorar och hostar stup i ett. Jobbigt att jobba idag var det. blev i alla fall inget vik för mig då det blev lite problem. Eller problem och problem. Jag och Jocke pratade om hur långt det faktiskt är och så. Sen vet jag ju att jag har jobb på skolor inne i Mora i höst i alla fall.

LÄS MIN ANDRA BLOGG NU!!

-Annelie-

Kommentarer
Ullis säger:

Kan fortfarande inte! Så sluta säg åt mig att läsa den ! :)

2011-08-24 | 20:00:52
Monika Larsson säger:

Hej !



Vad heter din andra blogg då ? så jag kan läsa.



Ha det bra och sköt om dig.



Kram monika

2011-08-25 | 09:57:58
Cathrine säger:

Ni får ha det så himla bra där nere! :)

2011-08-26 | 12:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback