Trodde jag ja..

Jocke väckte mig vid halv sex och sade hej då till mig imorse. Ännu en vecka för honom i Norge. Men bara två veckor till, sen är han ledig i en vecka :D. De gjorde så istället för att åka hem de enstaka röda dagarna som är i mitten av veckan. Så längtar tills jag får ha honom hemma i 10 dagar :D När han åkt så somnade jag om, sov till halv åtta sen vaknade jag tyvärr. Känner mig inte utvilad, men men.
Trodde jag skulle få vara ledig idag och bara fixa lite. Men nej, har ju vart på Färnäs skola i en månad nu, slutade där i fredags. Vid halv tio ringde hon jag vart vikarie för, hon var inte riktigt pigg. Så frågade om jag kunde jobba mellan halv tolv och halv tre. Det är bara tre timmar så jag sa självklart ja. Men kommer inte hinna med allting som jag skulle ha gjort idag. Får göra det imorrn istället.
När jag kommer hem från jobbet så är det bara att göra middag, byta om och fara till träningen för de tre passen som är idag.

Lär nog ta och äta lite frukost nu om jag ska orka med dagen.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback