Träning

Ska snart fara iväg till gymmet och köra igenom kroppen. Först tänkte jag bara stå på crossen och köra, men jag tror det lutar mot en genomkörare. Får se vad jag känner för när jag kommer dit. :P.
Annars har jag jobbat idag, seg dag, vill bara vara hemma och fixa känner jag. Var ju inställd på det redan igår och så fick jag jobb. När jag kom dit så fick jag jobb resten av veckan, och visst, det är alltid kul när löningen kommer. Men är inte roligt när mina planer försvinner. Jag blir så bitter då.
Hade behövt storstäda här hemma. Det får bli att jag försöker göra det när jag kommer hem från jobbet imorrn, slutar ju redan tio i ett då.
Annars så blir det en tvkväll med korv med bröd till middag :D. Hehe. Ska även hämta ut mina täckbyxor som kommit idag, hoppas dom sitter bra på. Och så måste jag lämna in mina timrapporter så jag får lön i slutet av april.

Nu får faktiskt Cathrine ta och komma så jag får träna, sitter ju med kläderna på och bara väntar :P

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback