Träffat Bebis :D

Idag var en jobbig dag på jobbet, det känns som man ibland som vikarie blir totalt överkörd. Om jag har fått en uppgift av rektorn att backa upp en person som kan behöva åka hem när som helst och han säger att vi ska vara dubbelbemannade. Då tycker inte jag att en annan personal ska kunna komma och bestämma över mig. Okej om de frågar om jag skulle kunna göra något annat en stund, men att bli totalt överkörd. Det gjorde mig jätteledsen, så gick faktiskt och pratade med henne jag ska gå dubbelbemannad med. Hon förstod att jag blivit sårad och höll med om att den andra inte kan komma och bestämma över mig. Så vi gjorde upp andra planer för morgondagen. Det kändes skönt.

Annars så efter jobbet for jag hem och började städa. Hade altandörren öppen idag, var riktigt skönt och Solo kunde gå ut på gården och ligga och kika lite. Det tror jag han tyckte om. Milena ringde sedan, hon hade kommit hem från bb idag och ville jag skulle komma och hälsa på. Var meningen att jag och Cathrine skulle och träna idag, men jag var för deppig för det. Så for till Orsa och hälsade på henne och bebisen lite, guud vad söt den var.

Kom hem därifrån för kanske en timme sedan, så då diskade jag undan lite, dammsög och lagade mat. Så Nu ligger jag i soffan och funderar på vad jag ska göra. Vill det ska bli kväll så jag får gå och sova snart. Blir snabbare till helgen då. Har fått hem min jacka idag, så längtar tills jag får använda de nya sakerna :D.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback