TISDAG = DHW

Tack snälla Emma som hjälpte mig fixa stilen på texten på min blogg, kände den var för svår att läsa.
Var som sagt och tränade idag, gick riktigt bra :). Ska dit imorrn också med Cathrine, då blir det hela gympasset, idag stod vi på crossen en halvtimme och körde sen på en pilatesboll. Men imorrn blir det också ben och armar.
Efteråt var vi och hämtade ut mina täckbyxor, dom var så snygga :D. Nu hoppas jag bara att jackan kommer imorrn. Den jag längtar mest efter :P.
Har käkat dålig mat till middag idag, blev inte korv, inte för det är något bättre. Tänker inte ens skriva vad jag åt. Bara att det är slut med det nu.
Har rensat kylskåpet och skafferiet udag, slängt en massa skit. Nu ska jag försöka ännu en gång att låta bli sötsaker. Det lär väl hålla tills på fredag. Sån målmedvetenhet har jag. Men blir lätt så när man har så mycket annat i tankarna och saker som händer runt omkring en. Men tyvärr inget jag kan skriva i bloggen då man vet hur allt skitsnack går.

Måste säga stort grattis till Milena som fick en flicka idag, längtar tills jag får träffa dom :).

Annars så längtar jag efter min man, saknar honom. Har känt mig hängig i några dagar nu, och vill inte bli sjuk, men när jag känner mig hängig så vill jag att min man ska vara hemma och ta hand om mig :). Saknar faktiskt honom när han är borta på veckorna.

Snart så börjar desperate housewifes, mitt favoritprogram :). Finns inget som kan få mig att slita mig från teven en tisdagskväll.


Byxorna som kom idag, längtar till helgen då jag får inviga dom iskoterspåren :).

Det blev den här jackan till slut, hoppas den kommer imorrn bara.

Älskling, kom hem nu ♥

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback