Solig helg

Det har vart en sådan solig helg, så har inte haft ork att uppdatera bloggen. Igår vaknade vi vid nio, då var det bara att äta frukost och klä på sig. för på schemat stod Borlänge. Vi skulle på biltema och handla saker till bilen. Usch vad mycket bildelar han handlade :P. Tänk om jag fått handla så mycket kläder på en och samma gång :D. Vi var in på kupolen en vända efteråt, tre butiker var vi in på. Först på Bikbok och kollade efter en klänning som jag sett på hemsidan, men tyvärr fanns den inte. Så var vi in på ginatricot en vända, skulle handla en onepiece åt Jennifer. Hittade lite smått där jag med :D. hehe. Jocke köpte en kepa på Stadium och sedan for vi hem.

Vi kom hem vid halv tre, var in på Ica och handlade lite så vi kunde göra lasagne till middag. Eftermiddagen/kvällen bestod av att sitta ute i solen och njuta, när det blev för kallt så la vi oss i soffan och kollade ikapp på BB som vi inte orkat sett på hela veckan. Sen kallade sängen.

Det har vart en skön och avslappnad helg fast vi fått mycket gjort ute.


Handlade denna, så snygg och skön

Underkläder, blev tre par i olika färger

Klänning, men en annan färg, min färg fanns inte på hemsidan

Och ett jätteskönt linne. Detta linne ska jag lätt köpa i alla färger :D

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback