Sälen Ski & Rock

Håller på att göra iordning lite inför helgen, då det bär av till Sälen för en helg med festande och trevligt umgänge. Kommer nog bli en kanonhelg. Men som vanligt så har jag problem med packningen, tycker inte om att packa. Skulle vilja ha hela garderoben med mig dit. Men det ska nog gå bra till slut. Om en timme bär det av mot jobbet. Ska jobba mellan 11 och 15 idag. Bara fyra timmar, men bättre ön noll timmar. Tänkte jag skulle få färdigt vad jag ska ha med mig innan så kan jag packa i det när jag kommer hem.
Efter jobbet blir det att första handla det vi ska ha med oss till Sälen. Hem och packa i allting så jag slipper känna mig stresssad med det. Ska hjälpa Viktor med en massa låtar han ska ha med sig till göteborg på söndag. När Jocke kommer hem har jag ingen aning om, de kommer jobba längre idag, de måste få ihop 30 timmar innan de kan fara hemåt.

Det blir min dag idag, hoppas den går fort så Jocke kommer hem någon gång :D


Glömde visa mina nya jeans :D.
Jocke har tjatat på mig att köpa vita och igår hade de 30% på cubus,
så köpte ett par då :D.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback