Pinocchio

Dagen idag började inte bra, vaknade med huvudvärk, så sov vidare till halv nio. Då satte jag på datorn och spelade Skip-bo. Skitroligt spel :P. Tog mig upp ur sängen vid halv tio, kom på att det inte fanns någon frukost hemma, så for och handlade. Hem och åt frukost framför BB.
Huvudvärken ville inte ge sig, så la mig i soffan och bara tog det lugnt. Låg där i några timmar tills Cathrine frågade om jag ville följa med ner på Mora. Så for ner på Mora med henne och kikade i affärer.
Blev att hon följde med mig hem och vi lagade mat. Ris och korvstroganoff. Peter kom lagomt till maten var färdig, så han stannade och åt.
Nu sitter vi i soffan och ska se pinocchio och äta glass innan DHW börjar klockan nio :D.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback