Påskledigt :D

Nu har jag precis gjort färdigt min andra inskolningsdag, det går så bra så. Är roligt när ordinarie personal tycker man är framåt och vill lära sig och när de säger att det märks att jag jobbat inom det förut. Alltid roligt med positiv respons. Och nu ser jag framemot att få några dagar så jag kan jobba. Hade kunnat lägga in mig i helgen så jag får storhelgsob om någon blir sjuk. Men jag gör inte det, och inte nästa helg. För nu är Jocke långledig och jag tänker vara hemma och mysa med honom. Och nästa helg bär det av till Ski Rock i Sälen.
Imorrn har jag bestämt att vi ska fixa våra tre stolar till utemöblerna, de ska limmas ihop lite, i alla fall två av dem, sen ska en slipas och alla tre ska oljas in. Så blir dom lika fina som de andra sen.
Nu snart ska jag åka till brottningen och se om det är några barn som vill träna idag, det tror jag inte, men åker dit ifall det kommer någon. Synd om de ska komma någon och så är det ingen tränare där :P. hehe.
Efteråt när jag kommer hem så hoppas jag att min kära man har köpt ett stort påskägg till mig :D. Det är faktiskt påsk plus att jag har namnsdag idag :D. haha.

Nu ropar teven på mig en vända innan jag ska åka.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback