Onsdag

Bara för att Jocke kom hem igår så känns det som fredag idag, är underbart när man kommer på att det bara är onsdag och han kommer vara hemma i flera dagar till ♥.
Vi har haft Liam här från igår tills idag, så han väckte oss halv nio imorse. Var bara att gå upp och ge honom frukost. Jag passade på att äta frukost med. När jag sen skulle sminka mig, bädda sängen och klä på mig så ville han bada. Perfekt, då visste jag vart jag hade honom.
Det var en lugn förmiddag, hände inte särskilt mycket. Gjorde korv med bröd till lunch åt oss så vi visste att Liam fick i sig mat. For sedan till någon bildelsaffär då det var en bildel kvar som Jocke skulle ha.
Hade ett möte på banken klockan två och tyckte det var onödigt att åka hem då, så for ner på Mora och gick runt lite. Blev lite shoppin, perfekt tyckte jag :D. Och till och med Jocke hittade sig något.
Var på banken och ändrade våra autogiro, så bara vi ser att allting funkar med lön och autogiro så ska vi ta bort swedbank. Middag blev på burgers bar idag. Åt faktiskt inte upp allting, utan åt tills jag kände jag var mätt.

Lämnade tillbaka Liam efter det och for mot Bynn. Var och hälsade på Jockes kusin Emelie och hennes kille Micke. Och självklart deras son Eddie. Var där till framåt halv sju innan jag kände att jag behövde åka hem. Kom hem för en stund sedan och ska nu se på gårdagens DHW. Eftersom jag slutade kvart över nio igår kväll så missade jag det och jag väntar inte tills på söndag då reprisen går, utan jag ska se det nu!.

Har tagit upp en matlåda tills imorrn med, min sista inskolningsdag, tyckte första dagen flöt på bra och jag ska nog lära mig deras arbetsrutiner snabbt, tur det ser ganska lika ut på de flesta ställen. Men jag vet inte hur sugen jag är på att skolas in till fyra, mellan två och fyra händer det ju inget i alla fall. Får hoppas de tycker jag sköter mig bra så jag får åka hem tidigt :D. haha.


Äntligen är mina kilklackar inköpta, har trånat efter dessa hur länge som helst :D.

Jättesköna shorts

Två slappa sommarlinnen

En lite mörkare foundation att blanda min ljusa med i sommar.
En ny mascara då min säkert är 1 år gammal :P

-Annelie-

Kommentarer
Cathrine säger:

Du får säga hur mascaran är sen! Funderar på att köpa den jag med :P

2011-04-22 | 13:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback