Lördag

Sån underbar dag det vart idag. Vi började redan imorse och fixade det sista på gården, verkligen ramade in gården så Solo kan vara lös. Efter vi gjort det så städade vi av hemma lite. Jag klippte Jocke och vi duschade. Jocke skulle till Älvdalen på middag, jag gillar inte fisk så stannade hemma :P. haha.
Peter kom hit så cyklade vi till mamma och var där ett tag. Planerade grillning hemma hos mig. Så for vi och handlade framåt fyra, för hem till mig och satte igång. Så grillade kött, korv, gjorde pommes frites och sås. Riktigt gott var det :D. Vi satt ute och åt i solen, den värmde så skönt så. :). Spelade lite spel och kikade på datorn. Fick riktigt sommarkänslor. Tror jag satte på mig jackan framåt åtta. Nu har Viktor, Peter, Tobbe och Martin farit hem och Jocke kom nyss. Så nu planerar vi resten av kvällen. Jag har redan svept i mig tre cider :D. haha, såna sommarkänslor fick jag :). Så ska väl sätta på mig något varmare och sen tar vi nog en cykeltur. Kan bli trevligt :).

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback