1 dag kvar :D

Den här dagen har faktiskt varit för lång, men händelserik. Började med att skjutsa Emilie till tågen sex imorse. For hem och sov lite halvt vidare. Gick upp vid tio. Skönt med sovmorgon. Fick ett ryck som jag kan få på morgonen och började städa. Skönt när det är fint här hemma. Pedant? Ja :D.
Cathrine kom på förmiddagen och vi la oss i solen och spelade skip-bo. Har ni aldrig spelat det så gör det, roligare spel får man leta efter. Vi for även ner på Mora och kikade lite, hon behövde ha en kuvertväska till studenten, men hon hittade ingen.
Väl hemma igen så blev det middag, kokkorv och bröd. Gott det. Vi var duktiga och for och tränade vid halv sex, blev ett pass zumba och shit vad roligt det var. Var ju med en annan instruktör förut och den var inget bra. Men hon som var idag var jättebra.
Efter träningen så mötte jag Johan och Elin på statoil och bytte bil. Johan har en automat och han ska övningsköra med Elin. Då lånade han vår och jag tog hans. Så blir att köra automat några dagar :D.

Kom hem och skulle gå med Solo, tänkte ta en långpromenad, men blev inte så. När jag gått kanske 100 meter så ser jag en gråhund kanske 50 meter framför mig. Utan ägare och utan koppel. Jag blev fan lite nervös, men det var ingen fara. Han kommer fram så snällt till mig. Jag ser ingen ägare, så jag höll fast i hans halsband som han hade på sig. Det kommer en annan hundägare som hjälper mig ringa polisen och då hade polisen redan pratat med ägarna. Så de kommer till slut och hämtar honom. Hunden var så snäll så :).

Går efter det hem och ska klippa Peter, han kom medan jag stod med den andra hunden och tog då med sig Solo  hem. Klipper Peter och tänker att jag då ska gå en långpromenad med Solo. Går en bra bit denna gången, men då kommer det två småhundar från en gård och går efter oss. Ägarna kom i alla fall ganska snabbt och hämtade in dom. Men då gav jag upp med långpromenaden och gick hem. haha. Solo hann i alla fall göra sina saker.

Nu sitter jag i soffan, ska ner och göra lite att äta tänkte jag. Sen se ikapp på BB. Blir nog att lägga mig i tid, ska gå upp i tid imorrn. Har mycket att hinna med plus att jag ska jobba :).

-Annelie-

Kommentarer
20 år och mamma säger:

sv: ja enkarlekssaga.blogg.se precis hon har slutat skriva :/

2011-04-27 | 21:54:28
Bloggadress: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback