Usch och fy säger jag bara

Det borde vara olagligt att gå upp när det är mörkt ute, visst jag brukar vara morgonpigg, men inte när jag måste gå upp. Längtar tills på lördag morgon då jag får sova. Eller jag får sova imorrn med, men då är inte Jocke hemma.
Imorrn har jag praktik på kvällen, det är bra, för då börjar jag inte förrän två och behöver inte gå upp förrän senast ett. Inte för jag kommer sova så länge, har planer på att lägga mig klockan nio ikväll. Ska bara hem från träningen ikväll, duscha och sen bädda ner mig i sängen.
Nu ska jag ligga i soffan till tjugo i sju, då får jag lov att gå ut i det kalla vädret och åka mot praktiken. Hoppas dagen går fort...

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback