Söndagsmys :)

Idag vaknade jag vid åtta först, då gick vi ut med hundarna. Jocke rastade Ninja och Solo och jag var på gården med valpen :)
När valpen gjort det hon skulle så gick jag in och la mig. Vaknade igen vid elva, tog täcket med mig till soffan och la mig och kikade på sex and the city. Vid tolv åkte Jocke iväg med Ninja och valpen till mamma, då satte jag igång. Först la jag på en anisktsmask i ansiktet och sen bäddade jag rent i sängen, rollade kuddarna och donade. Mammas hund Ninja lossar så mycket hår just nu, så ville ha bort allt det.
När Jocke kom hem så dammsög han hela lägenheten och soffan. Jag hoppade in i duschen.
La oss i soffan en stund innan vi for iväg, tvättade bilen, handlade spolavästska, handlade det Jocke ska ha med sig i veckan på en gång. Så kom nyss hem, nu håller vi på att laga mat, idag blir det kyckling, ris och currysås :)
Efter vi ätit ska vi lägga oss i soffan och bara mysa tills sängen kallar.

Igår var det riktigt roligt, men Orsa bowling är så mycket bättre än Mora. Mycket mer stämning i Orsa, så ska inte bowla i Mora något mera. Men i alla fall så krossade jag de fem andra som var med och spelade, men är man bäst så är man :)
Efter vi bowlat så satte vi oss i baren och drack lite innan det blev en taxi till wasa, där tog vi oss också en drink och pratade lite skit innan vi tog en taxi hem till mig och Jocke. Hemma så sjöngs det lite LIPS och snackades mycket.
Var dags för sängen vid halv tre. Riktigt rolig och trevlig kväll. Fler såna tack :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback