Söndag

Igår hade jag verkligen inte tid att uppdatera bloggen, var så mycket. Vaknade vid tio på förmiddagen, sa grattis till min älskling. Han fick presenter, han fick ett armband och halsband och en parfym av mig. Han blev jätteglad för det. :) Så snyggt nu när han har smycken på sig igen. Men vi fick lov att åka ner på Mora och korta av smyckena, de var för stora för honom. Men de var så snälla och hjälpte oss med det, fast jag hade glömt kvittot hemma :P. Var även in på HM och köpte ett linne till mig och systemet och handlade alkohol.
När vi kom hem så fixade vi lite, vid halv två började det komma gäster. De tyckte om min fika, gladast blev jag för att de tyckte prinsesstårtan smakade bättre än den man köper :D. Hade inte kunnat bli ett bättre betyg, särskilt inte när det var första gången jag bakade den. Tur man har en mamma som kan det där med bakning så man kan ringa och be om råd.
Efter att de hade åkt så kom Björne och Emil, så åkte vi och Mikael med dem och åt mat. Blev snabbmat, men jag och Jocke delade faktiskt en pizza, så stolt att jag blir mätt av en halv pizza, knappt så jag orkade den. Väl hemma så bytte jag om och sminkade mig. Sedan kom Örjan och Johanna, de sov även kvar. Sen droppade det in folk lite när som helst.
Var en riktigt rolig kväll med singstar, eller lips rättare sagt, vi hade allsång och satt bara och snackade och drack. Det var nog länge sen jag hade en sån rolig kväll. Vid tolv åkte en del ner på Wasa, vi andra åkte bil en vända och sen hem och fortsatte festen. Vid halv fyra kom Örjan och Johanna tillbaka, då hade jag lagt mig, la mig vid tre. De och Jocke la sig vid fyra tror jag.

Vaknade vid tio idag, var ganska pigg och inte så bakis. Så vi gick upp och pratade lite om gårdagen. Så åt vi lite frukost innan Örjan och Johanna åkte hem. Min bror och syster kom förbi och grattade Jocke idag, så de fick lite fika och så. Jag hoppade in i duschen, sen skjutsade vi Hillevie till tåget.
Efter det for vi och röstade och handlade.
Sen åkte vi hem och satte på en film, eller två rättare sagt. Vi hade i alla fall tur med vädret, ettan och tvåan. Två klassiker som man bara måste se. Nu har Jocke nyss lagat sina sista matlådor som han ska ha i veckan.
Så nu ska vi se lite på valvakan och sen film. :) En riktig myskväll som det ska vara på söndagar.

Har ingen bra kamera, så har inga bra bilder från igår :( Så tråkigt. Måste fixa en kamera, så tråkigt att inte kunna lägga upp bilder.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback