Snabbt inlägg

Jag har frivilligt gått upp vid sju idag, kände jag behövde gå upp i tid för att fixa lite här hemma.
Så har nu på morgonen diskat, bäddat sängen, hängt tvätt, tagit upp tvätt. Ska vika rena tvätten, men det gör jag ikväll när jag kommer hem.
För nu snart ska jag åka och ombesikta vår bil, den blev lagad igår, hoppas allt ser bra ut nu. Sen ska jag vidare hem till mamma och släppa ut lite hundar och vara där ett tag.
Klockan tolv börjar jag jobba, stänger fritids idag, så jobbar som längst till sex. Men förhoppningsvis åker alla hem vid halv fem.
Ikväll ska jag till badhuset och simma och sola. Det ska bli skönt. Tror Jennifer skulle göra mig sällskap, har inte pratat med henne än. Vi lyckades ringa om varandra igår kväll. :P får skicka ett sms lite senare.

Förresten, är det för tidigt att börja beställa julsaker? :P

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

nej det är inte för tidigt att beställa julsaker nu :)



jag vill också simma, mitt simkort gick ut förra veckan och jag har inte kunnat använt det för tatueringen :(

2010-09-22 | 15:18:14
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback