Skavsår

Har nyss kommit hem från skolan, ska snart börja med maten så den är färdig tills Jocke kommer hem. Idag står det pölsa på matlistan.
Har vart en någorlunda dag i skolan idag, får väl stå ut tills i jul, för sen är det färdigt.
Vid sex idag ska jag och träna tjejer i brottning, sen får jag ta helg :)
Igår när jag var ute och gick så hade jag på mig mina springskor, men har nu kommit på att jag måste köpa nya, de jag har får jag skavsår av fortfarande, så de var inget bra.

Har nu fått reda på en annan som är gravid, grattis till henne. Nu har mina tankar verkligen kommit på om det är något fel på mig, om jag inte kan bli gravid eller något.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback