Party :)

I torsdags hade vi kalas för mig, jag fick lite pengar och så fikade vi. Fick lite mer presenter av Jocke oxå, underkläder :D Han hade köpt jättesnygga, men tyvärr för små storlek, så vi åkte in och bytte storlek igår.

Fast först jobbade jag igår, slutade halv ett, då for vi ner på Mora och bytte storlekar och åt mat och så köpte jag en kofta på cubus :) Såå fin. Efter det for vi hem, kikade på lite sex and the city, sen for vi till Orsa och Kans och Cathrine bjöd på mat och så såg vi på en film, killarna valde, så självklart var den dålig :D haha.

Idag gick jag upp vid sju, duschade och fixade innan jag åkte och jobbade. slutade klockan ett, for hem och la mig i soffan en stund. Vid fyra åkte jag, Jocke, Kans, Cathrine, Björne och Mikael och åkte gocart, jag kom 4:a. Köpte med oss mat hem och tog det lugnt en stund. Jag har nyss fixat mig, sminkat mig och fixat håret. Så nu ska vi festa, är ett gäng som ska bowla och sitta här och dricka lite och ha det trevligt :)


Kvällens outfit :)



-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback