Onsdag

Idag började min dag bra, eller ja, efter jag drömt två psycho drömmar så började den bra. Vaknade vid kvart över nio och gick direkt till teven och kikade lite.
Tog sen en promenad med Solo för att sedan gå in och göra frukost. Tog upp alla tvätt och vek den, tvättade två maskiner och diskade och gjorde matlådor till Jocke.
Efter det cyklade jag ner på Mora och satte in pengar på banken, vidare till skolan och gjorde färdigt ett grupparbete som jag ska skicka in nu.
Hem coh bytte om till träningskläder, tog en långpromenad med Solo i detta vackra väder som kommit.
Duschen efter det och sen satte jag mig i soffan en halvtimme innan jag gick ner och lagade mat, idag stod det pannkakor på menyn.
Nu sitter jag i soffan efter att jag har ätit. Ska se på lite sex and the city innan sängen kallar. Ska nig även beställa lite smink och kläder idag. Tycker det börjar bli tomt :D. haha.

Så har min dag sett ut, ska även betala en räkning som jag fick idag. Usch, hatar räkningar.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback