Ny vecka

Jocke väckte mig tjugo över fem imorse. Då skulle jag skjutsa honom till Våmhus så han kunde åka med Kans till Sälen. Så nu har jag bil hemma i veckan, men den ska min bror laga, för måste ombesikta den senast på fredag.
När jag kommit hem efter att skjutsat Jocke så la jag mig i soffan för jag frös så, så blev två täcken och kläderna jag hade på mig.
Men nu måste jag gå upp. Ska ju och kolla hörseln halv nio idag och innan det måste jag fixa håret och dona lite.
När jag kollat hörseln så ska jag till Orsa och skriva på min timrapport som jag glömde göra i fredags.
Ska se om tvätten torkat när jag kommit hem senare, då kan jag vika den så den är klar, ska tvätta sista maskinen också, så är tvättkorgen tom för första gången på flera veckor :D
Nej, dags att byta kläder och dona lite innan jag ska åka.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback