Morgontrött

Hatar att vara morgontrött.. Ställde klockan på sex imorse för jag skulle ta mig upp och träna ett snabbt pass här hemma, men jag tog mig inte upp. Tror inte ens jag vakna av klockan, vet bara att Jocke ringde mig klockan sju och då flög jag upp ur sängen. Men då är det försent att träna, var bara att klä på mig och sminka mig.
För snart ska jag till skolan, sista dagen innan praktiken börjar på måndag..
Missar ett jobbpass gör jag idag med :( Skittråkigt att få lov att säga nej, men jag känner att jag måste till skolan idag.
Och jag har sådan ångest för alla andra jobbpass jag kommer missa :(. Det suger stort att man inte får betalt för dessa fyra veckor.
Nu ska jag selite sex and the city innan det är dags att åka mot skolan.


Sitter med min tekopp och njuter av sex and the city :D

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback