Morgonhumör

Igår när vi skulle äta så bet jag fel i gaffeln, så lyckades bita av lite av plasten jag har på framtänderna. Lyckat, känns skitkonstigt dåenda tanden nu är sträv och vass. Så blir att ringa tandläkaren på måndag och kolla lite vad de kan göra och vad det kostar. Usch, känns hemskt att vara över 20 och få lov att betala för att få tanden fixad.

Vi var i alla fall och kikade på innebandy igår, var riktigt trevligt, inte att kolla på innebandy då, det gillar jag inte. Men sällskapet var roligt :).
När vi kom hem (Björne följde med) så kollade vi på en film, kommer inte ihåg vad den hette, men bra var den i alla fall. De största manliga skådespelarnasamlade i en film, snacka om dyr film.

Idag vaknade jag vid sju, frös som bara den, Jockes fel inatt igen, harn har tagit täcket av mig hela natten och vänt sig mot mig. Min hämnd blev attputta upp honom ur sängen sju imorse, han fick släppa ut hundarna. Elakt, ja, men då får han sluta ta mitt täcke. Jag är inte trevlig när jag inte fått sova.

Är i alla fall gladare nu när jag vaknat till, har nyss sminkat mig och snart ska vi åka till Orsa för att sitta barnvakt några timmar. Har faktiskt ingen aning om vad som händer efter det.


-Annelie-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback