Marykayparty

Jag bakade idag, jag bakade godismuffins och dumlekakor, godismuffinsen blev bra. dumlekakorna vet jag inte vad jag gjorde med. Vågar inte visa kort på dem här i alla fall. Men de ska säkert gå att äta, första gången jag gjorde dem, så då får man misslyckas. haha.
Har även diskat, sen har jag inte gjort så mycket mera. jo, målat mina naglar. Svarta blev dem den här gången.
Snart kommer Tulle också, hon säljer marykayprodukter, det var en kompis till mig som ville jag skulle ha att sånt party för hon ville komma. Så då har jag ett sånt party, men nu kommer inte hon. Lite tråkigt att man gör så, för det är ju enda skälet till att jag har det. Så fick lov att fixa några andra som kommer, det blev Anneli, som jag nyss fick sms av, hon blev ca en halvtimme sen. Och sen kommer Cathrine.
Jaja, det blir säkert bra. lite besviken att hon inte kommer bara.

När jag gick ut till brevlådan och hämtade posten idag så blev jag glad, mitt smink från ELF som jag beställt hade kommit. Det var:


Sminkväska

Nya borstar

Täckstift, rouge, puder x2, eyeliner, svart nagellack, primer,
ögonskugga.

Så nu har jag renat bort allt mitt gamla smink och gjort om i min sminkhylla :)

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

usch samma sak för mej där.. sexpartyt jag hade hade jag enbart för en vän till mig från början. men i sista minuten så hörde hon av sej och sa att hon inte kunde. tråkigt.



är elf producterna bra ? jag har länge tänkt att jag ska beställa därifrån för jag älskar deras priser :)

2010-09-16 | 10:23:12
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback