Lugn dag

Gick upp halv sju idag för att gå ut med valpen. Gick och la mig igen efter det, vaknade vil tio, gick till soffan och kollade på sex and the city fram till halv tolv. Hoppade då in i duschen och sminkade mig och klädde på mig. Hann öven med att slänga in en tvättmaskin under morgonen med.
Vid ett for vi med valpen till mamma och vidare till att kolla på ännu en innebandymatch. Var riktigt roligt att kolla idag faktiskt då det var så jämt. Tyvärr förlorade laget vi hejade på.
väl hemma så vek jag tvätt, hängde tvätt och stoppade i en till tvättmaskin. Jocke åkte med pappersinsamlingen och dammsög nedervåningen.
Efter vi gjort det lagade jag mat. Idag gjorde jag hemmagjorda pannbiffar, potatis och sås. Det var så gott med lingonslylt och en knäckebrödmacka och självklart mjölk till det :)
Nu snart ska vi ha filmkväll med kompisar, det blir vi hade i alla fall tur med vädret, först ettan och sen tvåan. Ska bli roligt att skratta till en film igen.
Igår kväll såg jag och älsklingen grownups, den skrattade jag riktigt mycket åt faktiskt :)

Ha en bra kväll mina vänner. :)


-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback