Liten stund för mig själv

Igår orkade jag inte blogga, men hade en riktigt rolig dag, jag måste fan ha blivit född i vattnet, tror ingen förstår hur mycket jag älskar att bada. Vi var i alla fall till aquanova jag, Jocke, Björne och Mikael. Riktigt roligt var det. Skulle lätt kunna åka dit nästa helg med :P. Men ska införskaffa ett halvårskort på badhuset i Mora så jag kan gå och simma. Och leka såklart :D.
Resten av kvällen igår så kikade vi på film, det blev prince of persia. Den var väldigt bra. Kan nog ses flera gånger. Hade även mammas hund och valpen hos oss tills idag.

Idag vaknade jag vid halv nio första gången, men gick tillbaka till sängen för att mysa med Jocke, då somnade vi om. Så vaknade vi elva. Usch, hatar att vakna så sent. Men det var faktiskt skönt att sova ut för en gångs skull. När vi väl gått upp så gick Jocke med hundarna och sen skjutsade han hem Ninja och valpen. Jag satte igång att städa lite, bäddade sängen, hängde två maskiner tvätt som vi glömde göra igår. Satte igång en ny tvättmaskin, dammsög lite och vek tvätten. När Jocke kom hem så fick han den stora äran att diska.
Nu sitter jag framför datorn, ska snart ner och äta lite frukost, är hungrig känner jag. Lite youghurt med päron i, det lät gott.

Tulle ringde mig igår och frågade om jag kunde ha ett Marykayparty idag, hade ett nyss, men skälet var för att hon hade en tjej som behövde träna upp sig. Så jag fick i alla fall ihop tre personer som ska komma. Skälet till att jag sa ja till att ha det var för man fick en liten gåva :D. Haha, allt för gratissakerna.

Igår beställdes det även en digitalkamera, en fotoskrivare, fotopapper och en väska till kameran. Inte just för dyrt, för vill kunna ha med kameran ut på saker utan att bli skitledsen om den tappas i golvet eller något :P Så snart kommer det bilder i bloggen igen. :)

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

ja visst är filmen bra ! han är så snygg haha ;)



va blev det för kamera ?

2010-09-26 | 17:54:21
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback