Kvällsmys med mig själv

Det gick bra på jobbet idag, när jag kom hem så stoppade jag in lasagnen i ugnen och åt lite innan det var dags att cykla iväg.
Idag började vi med träningen till mellangruppen, var riktigt roligt, det är jag och Ogge som har hand om den, och vi ska försöka vara med alla 3 dagarna i veckan tillsammans. Så backar vi upp varandra om en av oss inte kan. Bra upplägg tycker jag. Efter vi haft den träningen var det meningen att jag skulle träna själv, men hade ingen ork idag då jag vart så förkyld, så hoppade den. Blev slut bara av att vara med lite och träna på den första :P
När jag kom hem så blev det telefonpratande i en timme ca. Sen in i duschen, nu har jag nyss gjort mig en kopp the, tänt lite ljus och ska mysa ner mig i soffan och kolla sex and the city, lite mysigt att vara ensam en kväll med, fast hade ju vart mysigare med Jocke, men får göra det bästa av situationen.





Tända ljus, dator, en kopp the, sex and the city,
en riktig myskväll för en tjej :)

-Annelie-

Kommentarer
Jocke säger:

Vad mysiga korten såg ut, önskar jag kunde vara där och mysa med dig också.. men vi får göra de sådär mysigt på tors kväll.



jag älskar dig <3

2010-09-06 | 23:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback