Jobba

Vaknade vid åtta idag, fast var jättetrött när jag vaknade. Drömde att det var snö ute inatt, synd nog så var det inte det när jag vaknade :(. Bara mulet, grått, kallt och blåsigt. Jag längtar efter de dör fina vinterdagarna.
jag gick i alla fall från sängen till soffan en stund, sen tog jag med mig Solo ut på morgonpromenaden. Det gjorde både mig och han piggare tror jag. När jag kom in så skulle Mikael åka till mamma, dåfick han ta Solo med sig, jag ska jobba idag och sen träninge direkt efter det och Mikael skulle vara borta hela dagen med, så då vill jag inte ha Solo ensam hemma hela dagen.
När Mikael åka så satte jag igång att diska, gjorde rent köket lite, nu ska jag vika all torr tvätt och bädda sängen.
Måste sminka mig och fixa inför jobbet med, men hinner det med, börjar inte förrän halv ett :).
Om jag hinner ska jag leta lite presenter åt Jocke, vet vad jag ska köpa, men ska se om det är något som ska beställas eller om jag ska ner på Mora och köpa det imorrn :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback