Fredag

Igår var jag i skolan till två, sen for jag och hämtade Jocke och Kans i Evertsberg när de kom från Sälen. Vi släppte av Kans nere på Mora och så for vi hem. Älskling lagade mat till oss igår, det var trevligt. Var iväg och tränade tjejerna på kvällen och efteråt tränade jag själv. :) Så kikade vi på film efter det. Så hade inte tid att blogga mer igår.

Idag vaknade vi alla fall vid halv tio kanske, gick upp och kikade på sex and the city, tror det blev ca tre avsnitt innan vi gjorde något mera. Till frukost blev det baguette och juice. Efter vi ätit lite frukost så fixade vi lite så det blev fint. Björne kom hit och gjorde oss sällskap lite. Sedan blev det att åka ner på Mora. Skulle in på Åhlens och kika på ett par jeans, de satt jättebra, men var tyvärr för korta :(.
Men hittade lite annat i andra butiker :). Lunch så blev det china huse, de hade friterad kykling på dagens. Kikade lite mer efter vi ätit och har nyss kommit hem.
Jocke och Björne kikar på full frys nu och jag ska kika efter en digitalkamera.

Min shopping idag:


Underkläder från HM

Stickad tröja från HM

Foppaskor från skohuset

Linne från Cubus

Tröja från Cubus

Ett par svart lite tjockare leggings

Köpte till älskling:

Väst från HM, den är svart, dålig bild.

T-shirt från HM

Måste bara visa:


Såhär ser Björne ut när han hälsar på.

Nu ska jag se på lite tv innan jag ska laga mat, det blir ris och korvstroganoff idag. :)

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

bra med en digital kamera. jag har ju en Samsung ST550 och den rekomenderar jag verkligen :)

2010-09-25 | 08:42:42
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/
Linda säger:

Tack jättesnällt. Jag förstår inte vart hon har tagit vägen... Ju längre tid hon är borta desto vildare och skyggare kommer hon ju att bli.

2010-09-26 | 11:16:36
Bloggadress: http://sannythecat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback