Ensamt igen.

Jag är fortfarande inte van med att Jocke åker bort på veckorna igen, det är ju bara andra veckan. Blir så tomt i sängen utan honom, men förut var det fyra nätter, nu är det i alla fall bara tre.
Han åkte vid halv sex imorse, men det reagerade inte jag på. Vet att jag var upp på toa, men har inget minne av att han sa hej då eller något sådant.
Jag vaknade i alla fall vid nio, gick upp och satte på sex and the city och vaknade till. Klädde på mig och gick med Solo efter en stund.
Snart så ska jag bädda sängen och plocka lite så det blir fint. Ska även göra lasagnen så den bara är att stoppa i ugnen sen. Börjar jobba halv två idag till halv fem. Inte långa stunden, men alltid något. Men är nog inte hemma förrän fem och ska börja träna mellangruppen klockan sex, och ska hinna laga maten innan det med. Så gör färdigt så det bara är att stoppa in den i ugnen direkt jag kommer hem.
Ska i alla fall bli skönt att allting börjar igen nu, Med träningen och jobbena. Så jag får in lite rutiner och kan gå ner de sista kilona.
Funderar på om jag ska köpa ett par easytones också, kan vara bra när man ska gå med hunden. Vem vill inte ha snyggare vader, lår och rumpa? :D

Nej, nu ska jag sätta igång så kanske jag hinner se lite mer sex and the city innan jobbet :)

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

easytone är verkligen sjukt bra skor :)

2010-09-06 | 11:25:34
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/
fia säger:

ne den använder jag inte, just därför den är lösenskyddad ;)

2010-09-06 | 20:20:27
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback