Äntligen

Äntligen sitter jag i soffan och myser ikväll igen. Ska snart ner och göra mig en kopp the och dricka framför sex and the city.
Min dag blev inte som jag planerat idag, utan jag vaknade vid halv åtta imorse, tjugo i åtta fick jag sms om jag kunde jobba mellan nio och fem, klart jag kunde det. Så var bara att klä på mig, äta frukost och bädda sängen. Sen cyklade jag till jobbet, på min rast for jag hem och skulle gå med Solo, men det behövde jag inte för Mikael var hemma och hade gått med honom. Bra att ha lillebror boendes här :)
Åkte tillbaka till jobbet och jobbade till fem, hem och lagade mat fort som bara den, idag blev det pasta och skinksås, gott var det. Är stolt över mig själv som bara börjat ta en portion vid varje måltid, behöver inte äta mer bara för det är gott.
Direkt efter jag ätit bytte jag om till träningskläder och for till brottningen och agerade tränare. Det är riktigt roligt nu faktiskt, för nu är vi två tränare på varje pass och kan dela upp, så jag tar dem som vart med lite längre och kör lite svårare saker med dem och Ogge tar nybörjarna. Det är roligt att flera nya har börjat, men man ska inte glömma bort dem som vart med ett tag, för då kanske de slutar och det vill vi ju inte.
Tränade dem till sju i alla fall, sen åkte jag hem, vill fortfarande inte vara med och träna själv än, dels för jag vart så förkyld och vill inte överanstränga mig och dels för jag skäms för jag inte har någon ork :P.
Så när jag kom hem tog jag Solo med mig och så gick vi, var ute och gick i ca 45 min. Så nu ligger Solo helt slut och sover i soffan och jag sitter nyduschad och ska kika färdigt lite på datorn innan jag gör thekoppen.

Saknar min älskling med, men två nätter kvar, sen kommer han hem.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback